07/10/2026
Expand search form

ΕΠΙΣΤΡΕΠΤΕΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ 4

Κοζάνη,  29 Οκτωβρίου 2020

Αριθμ. Πρωτ.: 681

 

Θεωρούμε ότι η σημερινή ενημέρωση είναι σημαντικότατη και ενδιαφέρουσα για οποιονδήποτε επιχειρηματία ΔΙΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ σε όλους Επιστρεπτέα Προκαταβολή. Ευελπιστώντας ότι θα βοηθήσουμε τους συναδέλφους επιχειρηματίες στην κατανόηση της ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΕΠΤΕΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

      

  1. Η επιστρεπτέα προκαταβολή είναι ένα είδος ΔΑΝΕΙΟΥ κρατικής ενίσχυσης για όλες τις ιδιωτικές επιχειρήσεις σύμφωνα με τους όρους της υπ’ αριθμόν (2020) 1863/19-03-2020 Ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περί έκτακτων μέτρων για τον Covid – 19.
  2. Η ως άνω κρατική Ενίσχυση επιστρέφεται.
  3. Απευθύνεται σ’ όλες τις επιχειρήσεις ανεξάρτητα αν είναι ζημιογόνες ή όχι.
  4. Η επιστροφή της επιστρεπτέας προκαταβολής, ξεκινά από την 01-01-2022.
  5. Για το 2021 παρέχεται άτοκη περίοδος χάριτος.
  6. Η επιστροφή ορίζεται σε 40 ισόποσες τοκοχρεωλυτικές μηνιαίες δόσεις.
  7. Το ποσόν το οποίο δικαιούται η κάθε επιχείρηση, καθορίζεται από την ΑΑΔΕ και στηρίζεται στα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης.
  8. Η Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ως και η Αίτηση Υπαγωγής καθορίζονται χρονικά από το Υπουργείο Οικονομικών.
  9. Η εκταμίευση στον λογαριασμό της επιχείρησης πραγματοποιείται ΑΜΕΣΑ.
  10. Θεωρούμε ότι η Αίτηση της διαδικασίας στην επιστρεπτέα προκαταβολή πρέπει να γίνεται από άτομα που έχουν ουσιαστικές γνώσεις των επιπέδων της επιστρεπτέας προκαταβολής, όπως π.χ. οι λογιστές.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

  1. Υποχρεούται η επιχείρηση να διατηρήσει τον αριθμό των εργαζομένων σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου.
  2. Όλα τα δικαιολογητικά και παραστατικά στοιχεία της επιστρεπτέας προκαταβολής τηρούνται για δέκα χρόνια.
  3. Σε περίπτωση ψευδών στοιχείων επιστρέφεται η επιστρεπτέα προκαταβολή.
  4. Παρέχεται η δυνατότητα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ 70% και όχι του 100% υπό κάποιες προϋποθέσεις.
  5. Επίπεδο 3: Επιστροφή της επιστρεπτέας προκαταβολής το 70%.

Επίπεδο 4: Επιστροφή της επιστρεπτέας προκαταβολής το 50% .

 

Previous Article

ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ

Next Article

ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΡ- ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ – CATERING -ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ

You might be interested in …

ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΠΡΟΣΘΕΣΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΜΙΣΘΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΜΙΣΘΩΤΕΣ

2,279 Κοζάνη,  16 Ιουνίου 2025 Αριθμ. Πρωτ.:  1427   Η παρούσα ενημέρωση αφορά όλους τους παράγοντες ελληνικής οικονομίας, είτε είναι πολίτες είτε είναι πάσης φύσεως επιχειρηματίες. Με την απόφαση 1068/2025 του Διοικητή της ΑΑΔΕ, η […]

Ευνοϊκότατη Ρύθμιση οφειλών προς τους Δήμους Λήγει η ημερομηνία υποβολής της Αίτησης την 31-10-2021» Νόμος 4764 Αρ. Φυλ. 256

1,785 Κοζάνη,  15 Οκτωβρίου 2021 Αριθμ. Πρωτ.:  893 Αγαπητοί Συνάδελφοι, Την 31-10-2021 λήγει η ημερομηνία υποβολής της αίτησης για την ευνοϊκότατη ρύθμιση χρεών προς τους Δήμους της χώρας. Ποιες οφειλές εντάσσονται στην ρύθμιση Πάσης φύσεως […]

ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΟΡΤΩΝ ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΤΕΛΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ

996 Κοζάνη,  07  Απριλίου 2021 Αριθμ. Πρωτ.: 771   Γνωστοποιούμε μέλη καταστήματα και συναδέλφους επιχειρηματίες, ότι με τον Νόμο υπ’ αριθμόν 4790 (περί κατεπείγουσες ρυθμίσεις) στο άρθρο 47, αναφέρεται για το Δώρο Πάσχα στους εργαζόμενους […]

Αφήστε μια απάντηση