06/10/2026
Expand search form

Ευνοϊκότατη Ρύθμιση οφειλών προς τους Δήμους Λήγει η ημερομηνία υποβολής της Αίτησης την 31-10-2021» Νόμος 4764 Αρ. Φυλ. 256

Κοζάνη,  15 Οκτωβρίου 2021

Αριθμ. Πρωτ.:  893

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Την 31-10-2021 λήγει η ημερομηνία υποβολής της αίτησης για την ευνοϊκότατη ρύθμιση χρεών προς τους Δήμους της χώρας.

Ποιες οφειλές εντάσσονται στην ρύθμιση

  • Πάσης φύσεως οφειλές εντάσσονται στην ρύθμιση, όπως χρήσης των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου – ενοίκια χρήσης δημοτικών κτηρίων – πρόστιμα οποιασδήποτε μορφής, Δημοτικός φόρος 0,5 κ.λ.π.
  • Όλες οι οφειλές που δημιουργήθηκαν από 12-02-2020 έως 30-06-2021.
  • Προσοχή, προηγούμενες ρυθμίσεις πριν τον covid-19, οι οποίες απωλέστηκαν, εντάσσονται στην παρούσα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ

  • Όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που έχουν υποστεί οικονομικές επιπτώσεις από την πανδημία

ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ

  • Οι οφειλές δύναται να εξοφληθούν σε 100 δόσεις ή εφάπαξ
  • Σε περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης διαγράφονται τόκοι – προσαυξήσεις – πρόστιμα
  • Ανάλογα με το χρονικό διάστημα εξόφλησης προσδιορίζονται οι τόκοι – προσαυξήσεις – πρόστιμα
  • Η πρώτη δόση καταβάλλεται μέσα στις τρείς εργάσιμες μέρες
  • Εάν η πρώτη δόση δεν καταβληθεί δεν ισχύει η ρύθμιση
  • Η δόση καταβάλλεται της τελευταίες ημέρες του μήνα

ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ

  • Η ρύθμιση καταργείται όταν δεν πληρωθούν τρείς (3) δόσεις.
  • Όταν έχουν κατατεθεί ψευδή στοιχεία για ένταξη στην ρύθμιση
  • Καθυστέρηση πληρωμής του Δημοτικού φόρου 0,5%

ΣΕ ΤΙ ΟΦΕΛΕΙΤΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

  • Άρση της δέσμευσης αποδεικτικού φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας 
  • Αναστολή αναγκαστικών μέτρων

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Εάν το φυσικό ή Νομικό πρόσωπο απολέσει την ρύθμιση, τότε το ποσόν είναι εκ νέου απαιτητό με τόκους – προσαυξήσεις και αναγκαστικά μέτρα εκτέλεσης του ποσού.

 

 

Previous Article

Βαριά πρόστιμα στην Εστίαση για παραβάσεις υπέρβασης εξυπηρετούμενων πελατών στον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ

Next Article

ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3850/2010

You might be interested in …

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΩΝ

1,404 Κοζάνη,  12 Δεκεμβρίου 2023 Αριθμ. Πρωτ.:  1202   Γνωστοποιούμε σε όλους τους συνάδελφους ΕΣΤΙΑΣΗΣ και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ότι με την πλήρη κατάργηση όλων των μέτρων για τον Covid-19 καταργήθηκε και η υπουργική απόφαση 66436 Αρ.φύλ. […]

Υποχρεωτική ΑΡΓΙΑ δια νόμου η 1 Μαΐου – Πρωτομαγιά

1,782 Υποχρεωτική ΑΡΓΙΑ η ονομαζόμενη κοινώς Πρωτομαγιά δια νόμου με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή, στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών, η αρμόδια Υπουργός Εργασίας. Όπως αναφέρεται στην έκθεση είναι μία πράξης «ελαχίστου φόρου τιμής για τους αγώνες […]

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ/ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΙ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ/ΣΥΓΓΕΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΜΟΙΒΗ (O.E.)

1,612 Κοζάνη,  05 Ιανουαρίου 2026 Αριθμ. Πρωτ.:  1479 O.E. Αγαπητοί Συνάδελφοι και χρήστες μουσικής. Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στα πνευματικά και συγγενικά ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Το Πανελλήνιο Σωματείο Εστιατορίων – Καφετεριών – Τουριστικών Επιχειρήσεων και Συναφών Επαγγελμάτων […]

Αφήστε μια απάντηση