08/10/2026
Expand search form

ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ SELF TEST ΑΠΟ 2 ΣΕ 1 ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ – ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ SELF TEST

Κοζάνη,  27 Απριλίου 2021

Αριθμ. Πρωτ.:  795

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Μετά τις εντονότατες διαμαρτυρίες χιλιάδων συναδέλφων για την εξαρχής δημοσίευση χρέωσης του ενός εκ των δύο self test στον εργοδότη, το αρμόδιο υπουργείο με την εγκύκλιο 22963/2021, υποχρεώθηκε στις εξής αλλαγές:

  1. Υποχρεωτικότητα μόνο ένα self test το οποίο έχει ισχύ για μία εβδομάδα.
  2. Ο χρόνος διενέργειας του self test από τον εργαζόμενο διενεργείται 24 ώρες πριν προσέλθει στην εργασία του.
  3. Οι εργοδότες που προσφέρουν προσωπική εργασία στην επιχείρηση ή παρευρίσκονται στους χώρους εργασίας υποχρεούνται σε self test με δική τους δαπάνη, χωρίς να έχουν υποχρέωση να το δηλώνουν στην πλατφόρμα του ΕΡΓΑΝΗ. Μπορούν όμως να δηλώνουν το αποτέλεσμα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self–testing.gov.gr.

 

Previous Article

ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ 3 ΜΑΪΟΥ – ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ

Next Article

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ κ.κ. ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΑΝ.Σ.Ε.Κ.Τ.Ε ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ

You might be interested in …

ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΕΩΝ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

1,888 Κοζάνη,  23 Ιουλίου 2021 Αριθμ. Πρωτ.:  852   Θετική η εξέλιξη της απόφασης του Υπουργείου Οικονομικών για την αποπληρωμή των χρεών που γεννήθηκαν εν μέσω πανδημίας.      Καλούμε τον Υπουργό Οικονομικών, γνώριμος του οικονομικού […]

ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΕΩΝ (500 έως 50.000 ευρώ)

1,249 Κοζάνη,  18 Δεκεμβρίου 2024 Αριθμ. Πρωτ.:  1359   Επανειλημμένα και μάλιστα με σχολαστικές λεπτομέρειες έχουμε τονίσει στην υποχρεωτικότητα και την ιδιαίτερη μέριμνα τήρησης της Κείμενης Νομοθεσίας από τις επιχειρήσεις ‎Delivery (ντελίβερι) και Courier (κούριερ), […]

ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΝΕΑ ΠΑΓΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ

4,355 Κοζάνη,  28 Σεπτεμβρίου 2020 Αριθμ. Πρωτ.: 660   Η παρούσα ενημέρωση κάθε πολίτη και επιχειρηματία. Σε πλήρη εφαρμογή νέα πάγια διάταξη ψηφίστηκε στο ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, με την οποία: Σε όλους τους μισθωτούς ασφαλισμένους του […]

Αφήστε μια απάντηση