26/06/2026
Expand search form

SELF TEST: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗ

Κοζάνη,  16 Απριλίου 2021

Αριθμ. Πρωτ.:  782

 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου εργασίας, από την Δευτέρα 19 Απριλίου για όσες επιχειρήσεις της εστίασης λειτουργούν ( με delivery take away) και γενικά μεταφορές λιανεμπόριο, κομμωτήρια, κουρεία, κέντρα αισθητικής, τυχερά παιχνίδια, ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ στην χρήση των self test.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ

  • Ο εργαζόμενος για να προσέλθει στην εργασία του, θα έχει προχωρήσει στη διαδικασία του self test.
  • Θα προμηθεύονται τα self test από τα φαρμακεία με χρήση του ΑΜΚΑ τους.
  • Το self test θα διενεργείται μια φορά την εβδομάδα.
  • Ο εργαζόμενος θα μπαίνει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα selftesting.gov.gr και θα επιλέγουν «Δήλωση Αποτελέσματος self test για εργαζόμενο». Στη συνέχεια θα μεταφέρονται στην πλατφόρμα supportemployees.gov.gr και στη «Δήλωση Αποτελεσμάτων COVID-19 tests», στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ. Εκεί υποβάλλουν το αποτέλεσμα του ελέγχου του τεστ με τη συμπλήρωση του ειδικού εντύπου «Υπεύθυνη Δήλωση εργαζομένων καταγραφής αποτελέσματος COVID-19»
  • Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό ο εργαζόμενος προσέρχεται κανονικά στην εργασία του.
  • Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό θα πρέπει εντός 24 ωρών να κάνει επαναληπτικό έλεγχο, και μέχρι την έκδοση του αποτελέσματος μένει στο σπίτι του σε καραντίνα. Εάν το αποτέλεσμα από τον δεύτερο έλεγχο είναι θετικό, ο εργαζόμενος θα μπει σε καραντίνα, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Εάν το αποτέλεσμα κατά τον δεύτερο έλεγχο είναι αρνητικό προσέρχεται κανονικά στην εργασία του. Υποχρεούται ο εργαζόμενος τα αποτελέσματα των επαναληπτικών ελέγχων να τα δηλώνει κανονικά στην πλατφόρμα Δήλωση Αποτελεσμάτων COVID-19 tests, με την συμπλήρωση ειδικού εντύπου «Υπεύθυνη Δήλωση εργαζομένων καταγραφής αποτελέσματος COVID-19 έπειτα από θετικό self test».

 

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ

  • Εάν ο εργαζόμενος προσέλθει στην επιχείρηση για να εργαστεί, χωρίς να έχει δηλώσει το αποτέλεσμα του self test, ο εργοδότης δεν αποδέχεται τον εργαζόμενο και απαλλάσσεται από την υποχρέωση να πληρώσει το ημερομίσθιό του.
  • Εάν ο εργοδότης δεν ενημερώσει, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό μήνυμα, ανακοίνωση κ.λ.π. για τα self test των εργαζομένων του, του επιβάλλεται πρόστιμο από την επιθεώρηση εργασίας 300 ευρώ ανά άτομο.
  • Εάν σε έλεγχο από τον Επιθεωρητή Εργασίας βρεθεί ο εργοδότης που τον εργαζόμενό του δεν τον έχει δηλώσει για το αποτέλεσμα του self test του επιβάλλεται πρόστιμο 500 ευρώ ανά εργαζόμενο.
  • Εργοδότης ο οποίος βρεθεί να απασχολεί εργαζόμενο με θετικό self test του επιβάλλεται πρόστιμο 1.500 ευρώ ανά εργαζόμενο.

 

Κάνουμε έκκληση σε όλους τους συνάδελφους επιχειρηματίες, να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή, διότι για το νέο μέτρο του covid-19 οι έλεγχοι θα είναι σαρωτικοί σε όλη την ελληνική επικράτεια.

 

Previous Article

ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΣΤΙΣ 7 ή 14 ΜΑΙΟΥ

Next Article

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟ SELF TEST

You might be interested in …

ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΘΩΩΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΑΠΟ Ο.Σ.Δ.

2.138 Κοζάνη,  23 Ιουνίου 2025 Αριθμ. Πρωτ.:  1428   Αγαπητοί Συνάδελφοι και χρήστες Μουσικής, Εντυπωσιακές είναι οι αποφάσεις των δικαστηρίων της χώρας εναντίον της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ και ΕΔΕΜ. Το ΠΑΝ.Σ.Ε.Κ.Τ.Ε. με την δυναμική των Νομικών Τμημάτων […]

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟ

1.781 Κοζάνη,  30  Αυγούστου 2021  Αριθμ. Πρωτ.:  866   Αγαπητοί Συνάδελφοι Εστίασης και Διασκέδασης, Δυστυχώς μετατίθεται, για πολλοστή φορά, η ευθύνη και το πρόστιμο στην επιχείρησή μας για τον εμβολιασμό στο προσωπικό μας. Παραθέτουμε με […]

Υποχρεωτική ΑΡΓΙΑ δια νόμου η 1 Μαΐου – Πρωτομαγιά

1.651 Υποχρεωτική ΑΡΓΙΑ η ονομαζόμενη κοινώς Πρωτομαγιά δια νόμου με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή, στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών, η αρμόδια Υπουργός Εργασίας. Όπως αναφέρεται στην έκθεση είναι μία πράξης «ελαχίστου φόρου τιμής για τους αγώνες […]

Αφήστε μια απάντηση