08/10/2026
Expand search form

ΠΩΣ ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Κοζάνη, 21 Οκτωβρίου 2019

Αριθμ. Πρωτ.: 453

 

Το σημερινό Δελτίο Τύπου ενδιαφέρει παντός είδους επιχειρήσεις ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ που απασχολεί προσωπικό, με ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ που δεχόμαστε για το εάν η 28η Οκτωβρίου είναι αργία, προς αποφυγήν οποιασδήποτε παραπληροφόρησης.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΟΥΜΕ (Β.Α 748/1996)

  • Στον ιδιωτικό τομέα, η 28η Οκτωβρίου δεν είναι υποχρεωτική αργία και σε περίπτωση που η επιχείρηση λειτουργεί αμείβεται ο υπάλληλος με προσαύξηση 75% επί του νόμιμου ημερομισθίου που προκύπτει από την σύμβαση εργασίας.
  • Αν η επιχείρηση λειτουργήσει κατά την 28η Οκτωβρίου και δεν προσέλθει ο υπάλληλος δεν ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ το ημερομίσθιο.
  • Το Β.Α 748/1996 αναφέρει ότι η λειτουργία της επιχείρησης ανήκει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ και αν αποφασίσει να εργαστούν, οι εργαζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να εργαστούν.
  • Αν αμείβεται ο υπάλληλος με μισθό θα λάβει την προσαύξηση 75% επί του 1/25 του μισθού.
  • ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Η 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΡΓΙΑ.

Previous Article

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ για τα ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ και τα ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Next Article

Ο ΝΕΟΣ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ 4633/16-10-2019 – ΤΙ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ – ΑΥΤΟΦΩΡΟ – ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

You might be interested in …

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ

2,027 Κοζάνη,  16 Ιουλίου 2024 Αριθμ. Πρωτ.: 1294   Σαρωτικοί έκτακτοι έλεγχοι σ’ όλη την επικράτεια το τελευταίο διάστημα από ΙΚΑ και ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Τα πρόστιμα δεν έχουν τελειωμό, ΔΙΟΤΙ όντως οι παραβάσεις πολλών συναδέλφων, […]

ΝΕΟ ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ

2,153 Κοζάνη,  15 Σεπτεμβρίου 2021 Αριθμ. Πρωτ.:  879 Δυστυχώς για μια ακόμη φορά η ΕΣΤΙΑΣΗ πληρώνει με βαρύ τίμημα τα μέτρα για τον Covid-19. Σοκ και αγανάκτηση με έντονες διαμαρτυρίες σε χιλιάδες επιχειρηματίες της Εστίασης […]

ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ ΑΠΟ 6 ΕΩΣ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

1,315 Κοζάνη,  07 Δεκεμβρίου 2021 Αριθμ. Πρωτ.:  924 ΕΣΤΙΑΣΗ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Εισέρχονται ΜΟΝΟ Νοσήσαντες και Εμβολιασμένοι ΑΝΗΛΙΚΟΙ από 4 έως 17 ετών επιτρέπεται η είσοδος μόνο με self test (ισχύς 24 ωρών) ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στον εσωτερικό χώρο […]

Αφήστε μια απάντηση