05/10/2026
Expand search form

ΝΕΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ SELF – RAPID TEST

Κοζάνη,  29 Ιουλίου 2021

Αριθμ. Πρωτ.:  856

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Με την απόφαση 46819 και αριθμό φύλλου 3276 τεύχος Β΄ της Εφημερίδας της Κυβέρνησης, επιβάλλει και στον εργοδότη και στον εργαζόμενο self test και rapid test.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ

Στον κλάδο της Εστίασης και Διασκέδασης, οποιοδήποτε πρόσωπο εργάζεται με φυσική παρουσία ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΣΕ:

  • Self test το οποίο θα πραγματοποιείται 24 ώρες πριν την προσέλευση στην Εργασία του. Το rapid test θα πραγματοποιείται με ευθύνη του εργαζόμενου, θα ελέγχεται από τον εργοδότη και θα δηλώνεται ως την 5η ημέρα κάθε εβδομάδας. ΠΡΟΣΟΧΗ η δήλωση του εργαστηριακού τεστ θα πρέπει να υποβάλλεται στην πλατφόρμα Εργάνη
  • Σε περίπτωση που ο εργαζόμενος αρνείται να υποβληθεί σε τεστ, ο εργοδότης έχει νόμιμο δικαίωμα να μην του επιτρέψει να εργαστεί αλλά ούτε και να πληρωθεί.
  • Οι εμβολιασμένοι εργαζόμενοι και εργοδότες, ως επίσης και αυτοί που έχουν νοσήσει, δεν υποχρεούνται ούτε σε self test ούτε σε rapid test.

Δυστυχώς οι αστοχίες και η μη έγκυρη ενημέρωση από τα συναρμόδια υπουργεία για την εφαρμογή των μέτρων δημιουργούν τεράστια προβλήματα στην λειτουργία των επιχειρήσεών μας. Αδιευκρίνιστο παραμένει το σημαντικό γεγονός, για το τι θα ισχύει, για εκείνους τους εργαζόμενους που εργάζονται με μειωμένο ωράριο και μέρες. Μετά από επικοινωνία μας με το Υπουργείο Ανάπτυξης μας ενημέρωσαν ότι αναμένεται νέα διευκρινιστική απόφαση

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ

  • Έως 200 τ.μ. κατάστημα διοικητικό πρόστιμο 2.000 ευρώ και την επόμενη κλείσιμο της επιχείρησης για 7 μέρες.
  • Για καταστήματα άνω των 200 τ.μ. διοικητικό πρόστιμο 5.000 ευρώ και από την επόμενη μέρα κλείσιμο της επιχείρησης για 7 μέρες. Στην περίπτωση δεύτερης παράβασης το πρόστιμο μετατρέπεται στις 10.000 ευρώ και 15 ημέρες κλείσιμο. Σε περίπτωση τρίτης παράβασης κλείσιμο της επιχείρησης για 2 μήνες.

 

Previous Article

ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ ΑΠΟ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΩΣ 02 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Next Article

Χιλιάδες λανθασμένα εκκαθαριστικά εστάλησαν σε επαγγελματίες

You might be interested in …

Ευνοϊκότατη Ρύθμιση οφειλών προς τους Δήμους Λήγει η ημερομηνία υποβολής της Αίτησης την 31-10-2021» Νόμος 4764 Αρ. Φυλ. 256

1,775 Κοζάνη,  15 Οκτωβρίου 2021 Αριθμ. Πρωτ.:  893 Αγαπητοί Συνάδελφοι, Την 31-10-2021 λήγει η ημερομηνία υποβολής της αίτησης για την ευνοϊκότατη ρύθμιση χρεών προς τους Δήμους της χώρας. Ποιες οφειλές εντάσσονται στην ρύθμιση Πάσης φύσεως […]

ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΑ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ

1,323 Κοζάνη,  02 Δεκεμβρίου 2021 Αριθμ. Πρωτ.:  922   Αγαπητοί Συνάδελφοι, Με την εντατικοποίηση των ελέγχων σε ολόκληρη την χώρα, επεβλήθησαν για παραβάσεις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ πρόστιμα και κλείσιμο καταστημάτων. Θεωρούμε επιβεβλημένο προς προστασία του […]

ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ – ΕΔΕΜ – GEA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΛΛΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

2,675 Κοζάνη,  06 Φεβρουαρίου 2024 Αριθμ. Πρωτ.:  1229   Αγαπητοί Συνάδελφοι, Δυστυχώς συνεχίζεται ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ σε πολλούς συνάδελφους γύρω από τις εταιρίες διαχείρισης πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων, ότι δήθεν είναι δημόσια ελεγκτικά […]

Αφήστε μια απάντηση